Sweetness

Sweet is one of the five basic tastes and is almost universally regarded as a pleasurable experience.

torsdag 25. august 2011

Kræftskivatårta utan nån form av utrustning!!!

Jag har aldrig harma mej så mycket øver en tårta som denna XD sockermassan kom int i tid så jag hamna anvænda færdigt kavlad marsipanlock, å d va ingen hit før mina høga tårtor! Till sist gav jag upp o den fick bli som den blev.. Tidsbrist o ingen utrustning e ingen bra grej XD men nær d e sagt så va den grymt god :)

LUTANDE KRÆFTTORNET I NORGE
Ljusa botten med jordgubbar, jordgubbsmousse, chokladsås, chokladmousse o lemoncurdgrædde. spacklad med viking mjølksmørkræm. Tæckt med FÆRDIGT kavlad bajsmarsipan.. Den døda rosa hunden ovanpå e egentligen en kræfta, den å i marsipan.










Location:Elvavegen,,Norge

1 kommentar:

  1. Det blir inte alltid som man tänkt sig! Men gullig blev den ändå, och god kan jag tänka mig.

    SvarSlett