Sweetness

Sweet is one of the five basic tastes and is almost universally regarded as a pleasurable experience.

torsdag 1. september 2011

Rosa o vit komfirmationstårta

Denna tårta lagade jag före jag åkte till Norge, den åkte iväg till Helsingfors för att bli nerfryst! Nu har jag inte hört hur d gick, men jag hoppas iallafall d gick bra :)

D e så lenge sen jag lagade denna, så jag är lite osäker på vad som fanns i XD
Ljust botten med Rabarbermousse o Jordgubbsmousse, spacklad med mjölksmörkräm, täckt o dekorerad med sockermassa.




5 kommentarer:

  1. Jättefin! :) Tycker det ser kiva ut när rosorna är två färger, som dessutom blandade i samma blomma :)

    SvarSlett
  2. Tackar syrran! Gissa lite att du sku tycka om den här ;)

    SvarSlett
  3. hihi kan tro det ;) Såna rosor vill jag ha på mitt framtida bröllop ;D

    SvarSlett
  4. den är jättefin, säger en som verkligen inte gillar rosa och frudiruttigt =)

    SvarSlett