Sweetness

Sweet is one of the five basic tastes and is almost universally regarded as a pleasurable experience.

mandag 19. september 2011

Cheesecake med surprise chokobotten

I helgen firade vi min kära styvmoster Susanne! Självklart hade jag kaka o macarons med ;)

Apelsin, mango o passion Cheesecake med gelélock o en mäktig mörk choklad botten innuti, NAM!



Kakan valde jag att göra LCHF, så jag å kunde äta den ;)


(Receptet finns på min LCHF blogg o inne på Kokaihop.se)

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Va de en likadan vi åt igår? Den va super god!

    SvarSlett
  2. D var d! :) jag tyckte å om den XD sku säkert va supergod i nån annan smak å! Så d blir säkert repris ;)

    SvarSlett
  3. Åh jag fullkomligt älskar cheesecake!

    SvarSlett
  4. Åh den verkar sjukt god! Hur hittar jag till din LCHF-blogg?

    SvarSlett
  5. Linda: http://lchfiminvardag.blogspot.com/
    Å den va nog ganska god XD

    SvarSlett