Sweetness

Sweet is one of the five basic tastes and is almost universally regarded as a pleasurable experience.

fredag 7. oktober 2011

Scaniatårta

"Min son gillar Scania!" <-- Det stod skriven i en mail jag fick! Kul tyckte jag! Men va f** är Scania? tänkte jag sen XD Som tur var fick jag lite bilder på Scania märket o ett visst hum om att d var tungtrafik vi pratade om. Så med ett målat Scania märke, en målad lastbil/långtradare o texten KING OF THE ROAD, lämnade jag tårtan o hoppades sonen gillade tårtan o fatta att d handla om Scania :)

Dumlechokokaka fylld med Dumlemousse, Hallonmousse, Hallonbär o Kinuskisås. Spacklad med Dumlesmaksatt smörkräm. Täckt o dekorerad i Sockermassa. (Målad med pastafärger för att få fordonet mera glansigt, som metall)







2 kommentarer:

  1. Häftig tårta! Din tårta till sticktokig var också sjukt cool!

    SvarSlett
  2. Tackar Linda! Men du är nog sjukt mycket bättre på d där med att måla XD

    SvarSlett