Sweetness

Sweet is one of the five basic tastes and is almost universally regarded as a pleasurable experience.

mandag 27. februar 2012

Muminvintertårta

I december lagade jag denna tårta till min goda vännina's dotter's födelsedag!

Härliga Felicia fyllde 1 år o mamman ville ha mumintema o från filmen där mumin möter isprinsessan. Efter ett tag bestämde vi oss för att köpa riktiga figurer då jag råka komma över dom i butiken. Så blev tårtan o figurerna 1 år's present från oss :)

Felicia har mer nytta av dom riktiga figurerna som hon sen kan leka med, eftersom jag gissar att mamman nog kommer att köpa flera muminleksaker, muminfan som hon är ;)

Så på denna tårtan är faktiskt alla figurer av plast! Å tyvärr kommer jag inte ihåg vad den var fylld med då d är ett tag sen XD





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar