Sweetness

Sweet is one of the five basic tastes and is almost universally regarded as a pleasurable experience.

fredag 17. februar 2012

Black and white tårtor

Chefen på min praktikplats fyller år i dag o ville bjuda sina kunder på lite tårta :)
Som tur var gjorde jag dom klara i går (förutom en grej som jag åkte dit o fixade medan Mommi så efter mina sjuka barn), så fast jag inte kunde vara på jobb i dag fick kunderna tårta :)
Ljusa bottnar fyllda med jordgubbsmousse o vit chokomousse. Spacklade med mjölksmörkräm. Täckta o dekorerade med sockermassa



Gift box cake



Barock/damask tårta
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. fina!!! gillar den med rosett mera!
    kram å krya på er!

    SvarSlett
  2. Vad fina kakor Tone. Du är faktiskt duktig.
    Kram.

    SvarSlett