Sweetness

Sweet is one of the five basic tastes and is almost universally regarded as a pleasurable experience.

onsdag 1. mai 2013

Bröllopstårta med brush embroidery

Bröllopstårtor är något helt speciellt, å det är alltid fruktansvärt nervöst att få äran av att göra dom!
Första gången för min del som jag använt en ställning som går genom tårtan, o jag vet ej hur många gånger jag provade o testade att rören satt där dom skulle o att alla delar fanns med. Sen skulle den också vara vegetarisk, o det var lite pirrigt med tanke på moussefyllningarna.

Som tur är gick det jättebra och brudparet blev väldigt nöjda <3

Lycka till vidare Jenni o Tero! Måtte ni för evigt och alltid vara lyckliga tillsammans!

Här kommer en massa bilder, både från mitt kök o brudparets egna foton på stället.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar