Sweetness

Sweet is one of the five basic tastes and is almost universally regarded as a pleasurable experience.

tirsdag 10. januar 2012

Korg med M's till världens bästa Kottebo!

Självklart ska man ge en uppskattning till världens bästa dagvård före jul, eller i vårt fall blev d när vi kom tillbaks från jullovet då vi hade så himla brått före jul.

Jag o min kära venninna Jesse tänkte prova på en regnbågsbotten, men d gick inte så bra som vi trodde d skulle gå, så den så mest giftig ut XD Men smaken borde d inte varit någå fel på iallafall..

Herr H o jag dekorerade tårtan tillsammans, så överräckte jag tårtan när jag lämna pojkarna dagen efter :)

GLUTENFRI
Vaniljbotten fylld med Mascarponefrosting o minismarties. Spacklad med smörkräm. Täckt i sockermassa färgad med kakao. Ovanpå några påsar med M's :)





2 kommentarer: