Sweetness

Sweet is one of the five basic tastes and is almost universally regarded as a pleasurable experience.

onsdag 16. november 2011

Jägarkaka

En kombinerad tårta för en vuxen mann o en pojkvänn; Jakt/fiske o bil/kuppla är stickorden. D va inte en enkel grej ska jag säga!! Jag grubbla i d oändliga.. Kom sen fram till detta resultat;

ÄGGFRI o LAKTOSFRI
Vaniljtårtbotten fylld med Dumlekakaomousse o Hallonmousse. Spacklad med smörkräm. Täckt o dekorerad i sockermassa.
 (Mina jägargubbar skulle nog int rymmas inn i kuplan för allt i världen! Mitt ögonmått är inte alltid d bästa XD)
 (Min jägargubbe här hemma informera mig om att västarna o lippisarna inte va tillräckligt oranga! Så förlåt för d å XD)

(Här kommer en älg.. Tur att dom har glömt geväret hemma!)

4 kommentarer:

  1. så cool kaka.. Du e ju bara så super duktig =)

    SvarSlett
  2. Originell och tjusig tårta, Tone!" Den var nog säkert uppskattad :-)
    kram, Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Vilken cool tårta! Jättefin! Tyckte älgen var häftig som sprang förbi där :)

    SvarSlett
  4. Tack ska ni ha för fina kommentarer! :)

    SvarSlett